tisdag 8 december 2009

Tisdag

Sov till drygt 11, sen åt vi frulle och såg film med täcket och kudden i soffan... En skön start på dagen. :)  Sen har vi röjt undan lite disk och städat lite, och nu känns det i magen. Gissar att ansträngningen gör att livmodern får lite sammandragningar utöver de som den redan har i och med att den ska dra ihop sig nu... *ajj*  Tack livsmedelsverket för Ipren (eller vem fasen jag nu ska tacka? Iprenmannen kanske?)!

Ikväll jobbar gubben så det blir en kväll i soffan för mig, måste dra mig ut med Loppan en lite sväng också - dock lär det bli mer en rastning än en prommis. Tyvärr. Vi får ta igen det en annan dag, helt enkelt. Eller så får vi köra lite hjärngympa inne istället... :)

1 kommentar:

CK sa...

Om martin inte jobbade kväll ikväll så skulle jag komma förbi en stund med beasten så slipper vi båda två kvällspromis hehe.. tyvärr.. det blir ganska livat med mina 2 huliganer.. vi tar det en annan gång.. ha en skön kväll i soffan! kram!