lördag 17 juli 2010

Brutalt trött

Jag går omkring som i dimma hela dagarna - är så sjuuukt trött! När vänder det? Jag orkar inte göra någonting, allt jag tar mig för känns som Mount Everest.... :( 

Idag ska jag öppna på jobbet för första gången, det blir spännande! Det är dock mest städ, och det kan jag juh. :)  Det är där, på jobbet, som det är jobbigast att vara så trött - jag har ingen fart alls under fötterna, utan går omkring som i dimman all the time. Frustrerande och irriterande.

Nä, nu ska jag fortsätta kämpa mot morgonillamåendet och få i mig frulle innan jag går till jobbet... Wish me luck!

2 kommentarer:

MalinKa sa...

För mig dröjde det till v 20 innan illamåendet helt försvann. Sedan hade jag ett par veckors njutning innan det var dags för den överjävliga trötthetens intåg. Och den sista månaden kunde jag inte sova typ alls pga smärta i alla delar av kroppen samt en lång kille som sparkade med full kraft rakt upp i revbenen.

Jag hoppas det snart går över för dig....håller tummar o tår för allt möjligt....du vet =)
Kram

Erika sa...

Åh. Lät ju som nåt att se fram emot... höhö! :P

Börjar vara lagomt nervig inför tisdag. Vore rätt frustrerande om den som bott där har kastat in handduken, så att säga... .Då är det nästan snudd på att jag skulle bli sur. Visst, ledsen - men fasen mest sur! :P