fredag 23 juli 2010

Schwiiimen...

Idag har jag och mamman sprungit på stan en sväng och shoppat. Hittade en massa grejer som jag verkligen behövde - mascara, puder, leggings, trollor och TVÅ bh:ar! Jag brukar ha tur om jag hittar en bra vartannat år... Dessutom var en av dem på rea, börjar tro att det var meningen att jag skulle köpa dem idag. :)
Sen var det tänkt att vi skulle åka till beachen men det blåste så jäkla kallt att vi struntade i det och åkte iväg och storhandlade istället. Vi hann även med att städa lite i gammelläggan också, nu är det bara lilltoan, fönstren i v-rummet och att skura golven nere kvar - ser ljuset i tunneln! :P

Imorrn blir det en städfri dag med bara roliga grejer! Om vädret tillåter så blir det att gå ner till hamnen och kika när de kör skoter på vattnet där. Kanske en glass? :)   På eftermiddagen åker vi till Bersika och umgås och käkar lite tacos - känns som en evighet sen vi träffades allihopa, jag tyckte att det var dags. :P

Dagens middag bestod av stekt palt, kände mig modig idag - och jävligt sugen på just palt! ;)  Nu sitter jag och inväntar schwiimen som innebär att jag somnar.... Men det var det värt! Sjuuukt gott var det! Har inte ätit palt på över ett halvår, och palt är min "grej". :D  Here it comes.....

Inga kommentarer: