måndag 26 juli 2010

Slapp som en död sill....

Så är det - jag måste verkligen ta tag i träningen! Känns som att jag inte har en enda muskel kvar på kroppen... :(   Ska börja om där när jag har mindre jobb, då lär jag nog ha ork till lite styrketräning! :D  Vore sååå skönt. :P

Imorrn lämnar vi in nycklarna till PiteBo - jag känner redan hur stenarna jag haft på axlarna har börjat trilla av... Definitivt lättare liv här framöver. :) 

Sen har jag gått och blivit förkyld, det är ju riktigt okul men inte helt oväntat. Jag brukar vara förkyld en gång per år och det brukar inträffa under vintern - men den här vintern kom det ingen förkylning så jag har väntat lite på den. Jaja, skönt att göra bort den innan skolan börjar om i alla fall... :) 

Nu ska jag se lite TopGun och somna, förhoppningsvis. :P

Inga kommentarer: