tisdag 27 juli 2010

Kan det vara så?

I eftermiddag när jag satt ihopkrupen under täcket i soffan så hajjade jag till lite.... Jag tror att jag kände Ärtan! Kan man göra det så här tidigt? Satt länge och väntade på att det skulle komma en fis eller nåt, men det kändes ändå annorlunda liksom. Det kändes som att någon petade till mig i magen, inifrån som ett "pock". Det kan ju ändå ha varit nån gas som passerade livmodern, det vet jag ju inte - men det kändes lite kul. :)

Tänkte ringa vårdcentralen imorrn och be och få komma och kolla blodvärdet och blodtrycket eftersom jag varit så yr och konstig i kroppen senaste tiden. Jag är ju inte inskriven på MVC än så att jag har ju som missat alla de där proverna som tas i början. Därför tänkte jag att jag kan ju kolla av de två grejerna iaf så kan jag komplettera med lite extra järn om det är det som fattas mig.

1 kommentar:

Louise sa...

ja man kan känna så tidigt :)