lördag 3 juli 2010

Så är det.

Nu har jag börjat känna mig liiiite mindre stressad, och det är ganska skönt.....

  • Städningen av nya läggan är klar - tack vare en fantastisk insats från min kära mor! TACK!
  • Festhäftet till Åsa och Jimmys bröllop är klart, nu ska den blivande bruden bara godkänna det så ska det kopieras upp. :)
  • Gamla läggan ser ut som crap, men det allra mesta är i alla fall nerpackat i kartonger.
  • Min förlovningsring och min vigselring sitter åter igen tryggt på fingret efter en service-sväng till guldsmeden. Najs!

Kvar att göra:
  • Packa ihop garderoberna uppe (där det mesta redan är i plastbackar eller kartonger)
  • Packa ihop badrummet uppe
  • Packa ner kläderna
  • Packa ihop gubbens datagrejer
  • Packa grejer som har förvarats under trappen
  • STÄDA gamla läggan

Har fått mitt schema för augusti och jag kommer att jobba ca 1 dag/vecka - det passar mig alldeles utmärkt eftersom jag har ett skolarbete som måste kompletteras. Sen är det ju alltid skönt att hinna vila upp sig liiite innan skolan börjar om! :)  Perfekt!

Inga kommentarer: