torsdag 8 juli 2010

Snart helg!

Idag har det varit en relativt lugn dag ändå... Vi har varit en sväng till min moster i Höglandsnäs och fikat ute i solen. Sen åkte vi hem till röran och Loppan och tog tag i lite kartonger, fick hjälp av min kära mor också då förstås. Hon har vekligen ställt upp de här dagarna och utan henne hade jag nog brytit ihop misstänker jag. TACK mamma!
Vi har fått ihop köksbordet och stolarna, diskmaskinen är på plats, storTV´n har kommit hit, tvättmaskinen är ikopplad (TACK Glenn!).... Så det tar sig, sakta men säkert. Jo, gubben har fått bort lite datalådor också och på söndag har jag bokat tvättid och ska toktvätta då i den gigantiska tvättstugan! Och jag är inte ens ironisk - den har en stoooor tvättmaskin, två normalstora, två torktumlare och ett torkskåp - och allt detta har man då tillgång till när man bokar sin tvättid! Underbart vill jag tycka. :)

Imorrn blir det jobb 13-18.15 och efter det så ska jag hjälpa till i Bersika, om de nu inte redan är klara där såklart. :)  Lördag är det bröllop!!!! Wiiiii! Ska bli sååå najs! :D

Söndag blir det nog att fortsätta dyka ner i kartonger och försöka få någon ordning i kaoset.... :)

Inga kommentarer: