onsdag 8 september 2010

Nu har den flyttat!

Min älskade fåtölj har fått flytta hem till Erika S och hennes lilla familj ikväll - jag tror att den kommer att ha ett gott liv där. :)  Tydligen så är den redan invigd, känns skönt att höra!

Jag har två saker som jag måste göra imorrn och det är att förbereda mig inför redovisningen imorrn med studiegruppen och så ska jag köpa en häftapparat så jag slipper ha en massa jäkla lösa skolpapper överallt! Håller på att bli galen! En gång hade jag en sån, men nu verkar den ha rymt.....det lilla aset. :/
Åh! Och så kanske jag går ner och tränar lite, måste ju ta tag i det här nu!

Funderar på att söka mig till kudden snart... Är lite trött, efter att ha gjort absolut ingenting vettigt idag. haha!

2 kommentarer:

jaecka sa...

men du åt iaf lite bulla ;)

Erika sa...

Jag åt den faktiskt som för-frulle imorse... ;) Goooood - som vanligt! :D