torsdag 23 september 2010

Tjejgrejer

Idag har min beställning från Kicks.se kommit - känns som en helt okej leveranstid. Jag beställde i lördags och idag hade jag paketet i postlådan, det funkar absolut! :)  Imorrn kväll ska jag premiäranvända mina nya grejer, det är som kul att piffa sig lite extra ibland... Oftast använder jag bara Cliniques mineralpuder, mascara och lite ljus ögonskugga (för att inte se så sömnig ut) till vardags. :P  
Vad använder ni för produkter och är ni nöjda med dem? Jag är lite sugen på att köpa en ny ögonskugga, men har inte riktigt bestämt mig än... Den jag använder nu är från H&M och sitter apdåligt, men vad göra när min IsaDora är slut liksom. Jag gillar IsaDoras ögonskuggor eftersom det oftast är bra färger med i deras paletter.
Något jag skulle vilja lära mig är att få till snygga, sotiga ögon - men jag får det inte till att funka och det stör ihjäl mig! :/   Någon som har nåt bra och enkelt knep för att få det snyggt?

Nä, nu tror jag fasen att jag ska gå och öva lite på sotiga ögon, sen ta en lååång och varm dusch och avsluta med att plocka och färga ögonbrynen! :) 

1 kommentar:

Jenny. sa...

Ett tips kan vara att köpa en primer att lägga under ögonskuggan. Då brukar de sitta som berg !! =0).