torsdag 23 september 2010

Tandläkarbesök

Idag har jag besökt tandläkaren för första gången på två år... Gick ändå bättre än väntat. Hon ville inte ta några bilder pga graviditeten så det ska vi ta till våren. Jag hade två hål, varav jag misstänkt ett av dem eftersom den tanden har varit lite besvärlig för mig sista två-tre veckorna. För mig och mina tänder är två hål under loppet av två år ingenting eftersom jag har rätt svaga tänder. Sen hade jag även en lättare inflammation i tandköttet vilket kunde bero på att jag är gravid så jag fick nåt fiffigt munskölj som jag skulle använda. Tandläkaren tyckte att jag skulle få flaskan i försenad 30-årspresent och det är det väl bara att tacka och bocka för! :P

1 kommentar:

Emmeli och Mio sa...

Vad glad jag blir när du skriver så! :) Känns skönt att få förståelse trots att jag inte tänker gå emot mina känslor.

Gud vilken fin mage du har fått och vad smal du har blivit!
Riktigt, riktigt snygg-gravid :)