söndag 27 mars 2011

30-årsfest och våfflers

I fredags blev vi bjudna på spontanmiddag hos familjen Karlsson - våfflers stod på menyn. Det var riktigt smarrigt och jag klämde två stycken och satt och inväntade en dumping, men märkligt nog uteblev den. Kanske var för att vi satt ganska länge och åt i lugn och ro. :)  Sen såg vi film - "The other guys" - den var hysteriskt rolig på sina ställen, men lite seg emellanåt. Betyget kan man säga blev en svag 3:a.



Lördagen bestod i att toklura bästaste Tess då hennes karl hade svängt ihop en överraskningsfest då hon fyller 30 till veckan. Jag och Jäcka fick i uppgift att lura dit henne utan att hon skulle få reda på nåt... Vi fejkade att vi bokat bord på Golden Dragon och bokat biljetter på bion och hon svalde det med hull och hår! :P  Sen när vi plockade upp henne så var vi ju tvugna att få henne till Bersika utan att hon skulle  misstänka nåt och då drog vi en historia om att jag skulle hämta en film hos Karlssons som skulle vara tillbaka samma dag, och hon köpte det också. :)  Efter att vi plockat upp filmen (ovan, som vi medvetet lämnat kvar där i fredags) så låtsades jag köra lite vilse och så svängde vi upp på byagårdens parkering. Kan lova att det blev tyst i baksätet... hahaha! :P
Hon blev jätteöverraskad och hade inte misstänkt någonting! Det blev en toppenkväll och alla hade supertrevligt! :D  

Idag har vi inte gjort så himla mycket - fixat lite flyttkartonger, en ny flaska till Zack (Avent - funkar jättebra!) och så har vi varit till Djupwiika och firat Felicia som fyllt 4 år! Stora tjejen! :D

Nu ska jag krama på Zack lite och se Big Brother..... ;)

Inga kommentarer: