fredag 18 mars 2011

Snart flyttar vi ju!

Vi insåg just att det är mindre än en månad kvar tills vi flyttar! Iiihhh! Shit så fort tiden går.... Kanske dags att börja packa? ;)  Höhö.
Tänkte att jag skulle börja idag, men vette fasen om jag ids. Jag har hört att det är en dag imorrn också. :P 
Vi håller på att längta ihjäl oss, det ska bli sååå skönt att bo i hus igen. Fastän nu inte Zack är varken stor eller gammal så tar han ändå en del plats. Eller inte just han, men alla saker som hör honom till - vagn, säng, kläder, filtar, bilbarnstol, skötbädd och sånt där. Och i den lägenhet vi bo i nu så känns det trångt sen vi blev en familjemedlem till. Så ja, hus blir underbart! :D

Till vännerna: All hjälp med flytten - vad än det kan tänkas vara - emottaget väldigt, väldigt tacksamt ! :)  Vi tänkte att vi skulle tokflytta under ett par dagar så att vi kanske kan hinna städa ur lgh innan påskhelgen, vore skönt att kunna släppa den och bara mysa på under helgen. :)  Vi får nycklarna till huset den 15:e april (en fredag) och kommer att börja redan då att köra grejer.

2 kommentarer:

CK sa...

Fredagar jobbar bådde M och jag, men helgen i'm all yours!! Eller om du vill ha hjälp att packa in grejs innan den 15:e. Bara du hör av dig så hjälper jag er :)

Jennie och Norah sa...

Haha,njae riktigt så mkt skulle jag nog aldrig skriva på bloggen ;)

Jag har också en mapp med "tråkigabloggarsommankankollaintillnärmanharliteattgöra" =)
Din hänger fortfarande kvar på Bloglovin såklart :p

Trevlig helg!