tisdag 15 mars 2011

Tisdag då...

Egentligen har jag väl inte alltför mycket vettigt att skriva så här på morgonkvisten...

Jag har i alla fall en frissatid idag klockan tolv som jag håller på att längta ihjäl mig till! Frågan är bara vad jag ska köra på för frilla, är väldigt kluven. Å ena sidan så är det kul och fräscht med en kort frisyr men då är det inte billigt att hålla efter den.... Sen har vi alternativet som min mor gillar mest - att bara toppa det lite. Att bara klippa så lite när man väl är hos frissan känns dock bortkastat så en enkel toppnin blir det inte heller. Med lite slutledningsförmåga så förstår man snabbt att det blir nåt mellanting - kanske behålla lite längd på nåt sätt med lite rolig twist? Vi får se hur besöket slutar - nöjd vet jag att jag kommer att bli för det blir jag alltid när jag är och klipper mig hos favvofrissan Frida! :D
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: