tisdag 22 mars 2011

WIhooo!

Både jag och gubben får tillbaka på skatten i år! :D  Inte illa pinkat! Jag får tillbaka 7600 spänn - hur jäkla underbart är inte det! :P  Gubben får tillbaka typ dubbelt så mycket....
Planen är att eventuellt åka ner till Stockholm en weekend i sommar och bara mysa. Det vore verkligen riktigt härligt att uppleva storstan mitt i sommaren och strosa runt lite. Kanske gå på museum och kolla in någon djurpark...
Är det någon som har tips på något bra hotell ganska centralt i Stockholm?

8 kommentarer:

Mallan sa...

Jeeej! Fan vad bra! Unna ni er det tycker jag! (=

Mamman sa...

Ja det kan ni ju verkligen unna er. Men var rädd om pengarna iaf.

Anonym sa...

Jag tycker Sergel Plaza ovanför plattan var helt okej faktiskt =) vi betalade 2700 kr för 3 nätter (tor-sön), det är ju väldigt centralt om inte annat =)

Nathalie sa...

Sign är finfint :-) Sen är det ju alltid trevligt på Östermalm/Karlaplan, inte så långt till stan o inte så långt till Grönalund o djurparken ;-)

Jenny. sa...

Båda Rica City hotellen är bra, och man kan bo där med Coop-hotellpremien. Alltså typ 1300 för två nätter eller ngt sådant. De ligger båda väldigt nära Hötorget.
//Jenny.

Catarina sa...

Lyckos er. Jag ska betala väldigt mycket mer än jag trodde.

Catarina sa...

Kolla med coop kupongerna man får som medlem. Brukar vara billigt men man får boka i god tid...

Kikki sa...

Rica hotellet på slöjdgatan är bra och centralt vid hötorget, ok prisklass och kanonbra frukostbuffé :)