måndag 21 mars 2011

Mammalivet på en pinne...

....eller i stan. Eller nå.

Nu har jag helt slutat amma och det känns faktiskt jättebra, trots att jag hade lite ångest där när jag började fasa ut amningen. Det var ju himla mysigt trots trasiga nipplar liksom... Men nu får ju även gubben chans att vara mer delaktig då han kan ge mat och de kan ha lite kvalitetstid tillsammans utan att behöva tänka på att mina tissar ska vara i närheten om det kurrar i lillmagen. Det är även toppen på det sätt att jag kan smita iväg för lite egentid om jag skulle känna för det, typ träna eller ta en lååång dusch. :)

Nu är lilleman hungrig så det är ju bäst att kirra lite käk! Fortsätter det här inlägget senare....

1 kommentar:

Anna Markstedt sa...

Barnen mår lika bra på ersättning, han kommer ändå och bli en stor óch fin grabb...se bara på mina..höhö...:D