fredag 5 februari 2010

Att väcka mig mitt i natten...

....är ingen hit. Jag blir illamående och får lätt till tårarna... Som inatt då. Rejsa har lite svårt att vänja sig att sova med kragen hon har på sig för att inte nå till såret på benet, så hon har vandrat fram och tillbaka i sängen, lagt sig på mitt huvud, delat kudde med mig, lagt sig på husse, hoppat ner från sängen och vandrat ut och in ur sovrummet, varit ut två gånger varav hon poopade  den andra svängen. Nu ligger hon och jag nere i soffan så att husse ska få nån liten timmes sömn innan han ska iväg och jobba... Stackaren.
Så nu ser jag fram emot en dag med kort stubin, trötthet, huvudvärk och kanske en tår eller två. Tjohoo.

2 kommentarer:

Therese sa...

Gick det bra för Rejsa hos veterinären då? Stackars liten!

CK sa...

men ååhh!! Stackars Rejsa, och stackars dig.. många power naps under dagen för att kompensera.. KRAM!