tisdag 9 februari 2010

Idag säger jag "hej då" till två nära vänner....

....som inte riktigt har varit som goda vänner bör. De har lurat mig, fått mig att inte tänka klart emellanåt, skapat ett beroende och helt enkelt bara lurat till sig min energi.

Idiotvänner skulle kanske vara ett lämpligt ord?

Vän 1

Vän 2

Jag tyckte att det var lämpligt med en liten avskedsfest för mina Idiotvänner, trots deras beteende - vi har ju varit vänner väldigt länge.... Så ikväll är det partaj, och de Idiotvänner som stannar kvar efter stängning, de sparkar jag bakstavligen ut! Så det så.

6 kommentarer:

Nathalie sa...

BRA ERIKA!! Inte en dag försent :)

Unknown sa...

ha ha ha faan vad jag garvade !!! men helt rätt !!! jag finns här som en wingwoman jag med !!! bara så du vet jag ska ta en shake då och då och hänga med på prom och träning du vet bara ett samtal bort !!!

Jennie Lundggren sa...

Härligt! Yo go girl! Och välkommen till klubben ;)

Jojjo sa...

Idag är det dagen D (om jag minns rätt!) Ville bara säga HEJA HEJA HEJA igen! Du kan göra allt du tar för dig! Och jag ska också dricka ganska mkt pulver nu. Det är en kamp (been there done that). Men man blir så stolt för varje dag, ja för varje timme man klarar av! Heja heja heja!

Greta sa...

Hahaha, låter förnuftigt. Härligt bruden. I vissa fall är skilsmässa det ända rätta. =D

Hannah sa...

hahaha!