torsdag 11 februari 2010

Dag 2

Och nej, jag ska inte göra ett "Dag ..." -inlägg varje dag, bara så här i början.... :P 

Idag har det också gått riktigt bra, bara Nutrilett och vatten mellan måltiderna. :)  Det går till och med riktigt lätt, känner inget sug efter vare sig cola eller snarra - tack och lov! ;) Har även gått bra att jobba, men det är nog tur att det inte är såå röjigt på dagen för trött har jag varit - a lot!

De ringde från Sunderbyn och frågade om jag ville operera mig nu på måndag istället eftersom det var en som blivit sjuk, men jag tackade artigt nej eftersom jag inte vill missa de tre dagarna i skolan som vi har till veckan. Den tredje mars passar mig mycket bättre då jag inte går miste om några skoldagar direkt, bara hemstudietid - och den kan jag nog ta igen både före och efter. Det var då tanken iaf. :) 
(Memo till mig själv: Ring F-kassan och kolla hur det funkar med sjukskrivning och så!)

Kvällens sista shake ska jag testa göra lite roligare genom att ställa in den i frysen i en timme - ska tydligen smaka lite bättre på det sättet. Återkommer med betyg på denna variant! :P

Inga kommentarer: