fredag 19 februari 2010

Rapport

I veckan har i haft några dagar i skolan, vilket har varit intressant men jobbigt ur dietperspektiv. Har varit tvungen att rubba massor på mina mattider vilket inte har gynnat mitt humör och min energi. Men nu är det tillbaka till vardagen med fasta tider - känns redan mycket bättre. :) 

Jag vägde mig imorse och har tappat 3,3kg sedan förra torsdagen - känns heeelt okej. :P  I det här tempot så kanske jag ändå klarar av de 9-10kg jag helst ska ha tappat innan det är op-dags! Det gillas. Känns kanske inte såå mkt i kroppen, men igår insåg jag att jag minsann kan knäppa täckbyxorna trots att jag har en huvtröja nerstoppad i dem! Det var lite av ett Halleluja-moment för mig. :)

Nästa vecka bjuder på jobb, besök hos dietisten i S-byn, vägning på VC, en massa plugg och massage... :P

Nä, dags att återgå till skolarbetet. Häpp häpp!

3 kommentarer:

Louise sa...

vad du är duktig!!!

Emma sa...

När du ändå är igång, ett tips är att mäta runt magen, då ser man mest. :) Å andra sidan är det väl kilon som räknas till op om jag har förstått det rätt :)

Erika sa...

Emma: De har mätt i Sunderbyn när jag var dit, men just nu är det kilona som spelar roll så här inför op.... :) Sen kommer jag att göra mätningar på både utsida och insida med hjälp av en kompis syster som är personlig tränare och kan sånt där. :P