söndag 7 februari 2010

Betyg

Kvällens film fick betyget -14 på en skala mellan 1 och 5. Så värdelös var den. Se den INTE!

Tänkte precis skriva att jag tänkte göra ett seriöst försök att somna innan klockan ett, och så kollade jag på klockan - 01:06 - så det sket sig innan jag ens försökt. :/   Jaja, ska väl ändå försöka somna....

Gonatt!

(Jag måste ju säga att jag tycker att jag gjort ett litet ryck med mitt bloggande! Tror att det gjorde mycket att renovera här inne lite - känner att inspirationen kommer krypande sakta men säkert! :P )

3 kommentarer:

Jessica sa...

I LIKE IT! Skönt att inte va den enda som har uppdateringsfeber ;) hehe KRAM!

Jennie Lundgren sa...

Hej! :)
Jo, jag vet att det är en stor hund med mycket päls - men det är ju mysigt ;) Under våran uppväxt så hade vi ju två stora Collie-hundar med mycket päls så I know the drill. :) Men vi tycker det är mysigt med "mjukhåriga & långhåriga" hundar & katter. Mamma har en katt med kort hår och dessa hår fastnar ju/sticker fast i ALLA kläder. Det är lättare med min långhåriga katt med håret för det "rullar man" som av. Men som sagt, vi hinner nog hitta mera raser under tidens gång :)

Hoppas du får en fin dag! kram! :)

Loo sa...

Den filmen var ju grymt lustigt bra :q