söndag 21 februari 2010

I en annan del av Djupwiika

Sitter just nu i Jäckas soffa och pratar om tuttar. Vi har konstaterat att när man går ner i vikt så ryker tuttarna också. Good for me, men hon är inte fullt lika förtjust i tanken.

Imorrn bär det av till dietisten i Sunderbyn för mer information om kosten efter operationen. Ska bli riktigt intressant! Ska även fråga henne om det finns något man kan ersätta en påse Nutrilett med, är sjukt sugen på kycklig, kött och ägg. :)  

Efter S-byn är det eftermiddagsjobb, det blir najs eftersom jag inte jobbat något alls den här veckan pga skola...

Nu ska jag vara trevlig, jag är ju trots allt här och hälsar på.... :P

1 kommentar:

Anonym sa...

om dom då skulle krympa snggt men då man ser platt ut och tuttvårtorna är för långt ner.
Så jag har bestämt att då jag viktat klart ska bysten lyftas så dom ser lite gladare ut annars kommer de bara att vara skinnpåsar. Även jag har stor byst innan viktnedgång.
Spännande med op..