måndag 8 februari 2010

Jag är som Tom Cruise!

Jag har fått mig en Goose! Alltså en wingman, eller woman - vad man då vill kalla det - och det är otroligt uppskattat! :D  Det är då alltså en vän som ska kämpa sig igenom min Nutrilettperiod som kickar igång på onsdag... *nervööööst*  Men hä komm å gå bra! Hoppas jag... ;)

Har även fixat så att jag ska göra en mätning av min kroppssammansättning och mätning av utsidan innan operationen. Tänker att det kan vara både intressant och roligt! Vill gärna veta vad det är som försvinner och hur kroppen förändras, eftersom planen är att komma igång med träningen så fort jag kan. Då är det bra att veta sammansättningen så att jag inte stirrar mig blind på vågen - muskler väger mer än fett som vi alla vet. :P

Just nu sitter jag ensam på jobbet och det är så otroligt lugnt så jag känner att det var okej att pausa framför datorn en liten stund. (jobbar ju ändå 8 timmar, så någon liten rast kan jag ju unna mig...) Tyvärr försvann inte den ovanligt jobbiga huvudvärken som var där redan när jag gick och la mig i går kväll, den jagar mig fortfarande trots att jag dricker en massa vatten och har tagit en Ipren. Jag hoppas att den lägger sin innan eftermiddagen då det är betydligt mer fart på det här stället - då är det bra att vara lite skärpt. Wish me luck!



8 kommentarer:

Jojjo sa...

Heja heja heja U can do it!

Anett sa...

Klart det kommer att gå bra Erika håller tummarna. Tips använd måttbandet och mätt kroppen bättre än vågen. Kram Anett

Erika sa...

Anett: Det tror jag också! :P

Therese sa...

Klart som tusan vi ska!

Hörru, får jag oxå vara din wingman? Jag borde oxå tappa några kg! =)

CK sa...

Alltså jag vill också signa in som wingman... man borde eg. starta en facebook grupp och följa varandra hehehe
Lycka till vännen, du klarar detta galant! KRAM!

Erika sa...

Ju fler desto roligare för tusan! :D Just do it!

CK sa...

Det blir billigt middan hos mig den här månaden om alla ska sitta och dricka milkshake hehehe

Erika sa...

Carmen: Höhöhö! :P