måndag 4 oktober 2010

Dagen i korthet

Har inte mått så bra idag - mått illa och haft grymt ont i huvudet så jag har bott i soffan sen imorse.... Nu på em har iaf huvudvärken gett med sig men illamåendet kommer och går lite, väldigt märkligt och irriterande.

Satt och kollade lite på Blocket för att fördriva lite tid och snubblade över en sån spjälsäng som vi hade tänkt att åka till Ikea och köpa så jag chansade och ringde på den. Jorå, den fanns kvar men kvinnan som sålde den informerade om att sonen hade tuggat lite på den och den var använd till flera barn så lite färg var avskavd. Vi förberedde oss för det värsta och åkte och kikade på sängen. Visst var det borta lite färg, men who cares? En liten färgbytta och den kommer att se som ny ut! Nypris för sängen i dagsläget på Ikea är 795:-, vi köpte den här för 200:-... Det känns helt okej! Nu ska vi bara köpa en ny madrass och så tror jag att jag ska sy egna sängkläder eftersom de som finns på Barnens Hus är så jäkla dyra, superfina, men lite väl pricy kan jag tycka.


Sängen


1 kommentar:

Mallan sa...

Naaajs! Blocket är en bra grejj! (=