lördag 2 oktober 2010

Jag har fått en Blog Award!

Monstermalla var det som skickade en sådan åt mitt håll! Tack rara du! :P


Nu ska jag tyligen berätta 7 saker om mig själv och sen skicka vidare priset till 7 bloggare, så here we go!

1. Jag tycker att rå lök är helt okej att äta, men tillagad lök får mig att kräkas. Märkligt.
2. Här hemma så går jag alltid på toa med öppen dörr, oavsett ärende dit - ibland glömmer jag bort mig när jag är på besök hos andra och lämna dörren öppen. Ooops.
3. Jag är fullkomligt allergisk mot "fluppar" - tar hellre en större storlek på byxor eller struntar helt i att köpa eller ta på just de byxorna om det blir fluppar. Samma med trollor, det får inte bli fluppar av dem heller, det går helt bort! (därför väljer jag direkt bort stringtrollor, för där är det som upplagt med fluppar!)
4. Potatismos är gott till det mesta, men det är bara mitt eget hemmagjorda som funkar - helt klumpfritt måste det vara!
5. Hade jag fötts som pojke så hade jag tydligen fått heta Erik. Tur att jag blev en tjej.
6. Fötter är suuuuperäckligt! Det är knappt jag gillar mina egna... Huuua. Okej, bäbisfötter går an, men vuxenfötter kan få mig fysiskt illamående.
7. Jag får än idag för mig att det kommer att komma fram en hand från under sängen som kommer att ta tag i mina fötter om jag inte tar ett stort steg till och från sängen. Sen att vi har en kontinentalsäng och därför bara har 10 cm mellan sängen och golvet, det har inget med saken att göra.

Jag skickar vidare denna Blog Award till följande babes:

Tess
Mallan
Hanna
Maria
Sussie
Isabelle
Greta

1 kommentar:

Malla sa...

fluppar? haha, vad är det?