onsdag 6 oktober 2010

Vill ha! Nu!

Jag vill ha nya gardiner i vardagsrummet, plommonlila ska de vara... Det vore snyggt. Har dock hittat en jättefin gardin på Hemtex som skulle passa perfekt, men då kostar EN längd 249:- - helt galet dyrt tycker jag! :S 

Sen har jag bestämt i vilka färger julen ska gå här hemma, är less allt rött som hör julen till. (Ne, är inte så traditionell... ;) )  Jag tror att jag ska köra på guld, plommonlila och svart. Kan bli bra, kan bli skit. Den som lever får se.... :P

Oj, måste kolla till middagen i ugnen! Tjing!

2 kommentarer:

Malin sa...

De har jättefina plommonlila/purpur gardiner på Ikea, som heter Merete. Kostar 199:- för två längder. Vi har sådana vita i vardagsrummet och mörkblå i sovrummet, helt fantastiskt fall i tyget. Så, nu har jag gjort lite reklam. ;)

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00120979

Erika sa...

Jag har sett dem på hemsidan... De ser apfina ut - men jag hade ju tänkt slippa åka till Happis nåt. Hmm. Kanske jag får snika plats i nån bil innan jul i alla fall... :P