fredag 8 oktober 2010

Harmoni

I helgen åker vi till stugan med min far och hans sambo, det ska bli så fantastiskt skönt att komma ifrån lite. Direkt vi kör upp på gården så blir jag alltid jättetrött och avslappnad - sååå skönt! Det finns inga måsten alls där, man gör det man känner för just där och då. Att sitta vid brasan när det börjar skymma och mörkret kommer är så mysigt att det nästan inte går att beskriva med ord... Jag ska försöka fota en massa och visa er harmonin som jag försöker beskriva. :)
Det enda "måste" jag känner att vi har den här svängen upp är att lägga några spår till Loppan i skogen - men det är ju bara ren glädje för både henne och oss så det blir bara kul! Vi har inte kommit oss ut nåt alls i skogen i sommar och höst och det grämer mig massor då den fyrfota är så enormt duktig med nosen och tycker att det är superkul att spåra. Så i helgen ska hon få tokmycket roligt att göra! :D 

Nu ska jag ta en liten powernap eftersom jag har sovit rätt dåligt de senaste två nätterna. Jag har vaknat flera gånger varje natt och bara vänt och vridit på mig, det har varit obekvämt och jag har inte kunnat hitta nåt skönt sätt att ligga på.... Gissar att det tillhör graviditeten och att det är jättevanligt, men det är likafullt irriterande! :/

2 kommentarer:

Emma sa...

Svar: Jodå, för dig med ser jag! :)

Erika sa...

Svar: Visst är det så som du säger & som första gångs förälder tror jag det är väldigt lätt att ta åt sig.

Så roligt att se bilder på den växande magen. Kan sakna min utimellan.. :)

KRAM