söndag 31 oktober 2010

Bah och att lära sig

Såg på morgontv på tv4 när Alice Bah och Eva Röse intervjuades imorse... Där sa Alice Bah nåt sjukt bra - på frågan om hur hon fick ihop livspusslet svarade hon att det inte går. Och hon förstod inte varför man var tvungen att göra alla de där sakerna, utan att man istället får plocka bort lite från den där "måste-listan" för att man ska kunna vara lugn och må bra. Well said!

Sen måste jag verkligen lära mig att stänga av ljudet på mobilen när jag planerat sovmorgon... Fick sms 07.30 om att inte glömma att ställa om klockan idag. Tanken var väldigt god men min telefon ställer om sig själv - så jag behöver inte tänka så mycket på sånt där. ;)  Jaja, jag får ta en powernap idag helt enkelt, är ju inte värre än så! :P  Skrivet med glimten i ögat J, bara så du vet... höhö! ;)

1 kommentar:

Sandra och Lovis sa...

Smart sagt av Bah, det ska ag tänka på i framtiden, så kanske man kan lugna ner sig med alla "måsten".

Ja, jag har aldrig förut brytt mig så mkt om rökare i min närhet, men nu är det ju faktiskt sjukt jobbigt! Kan inte ens tänka mig hur det ska vara för en allergiker som alltid mår dåligt av röken! =/