söndag 3 oktober 2010

Söndag igen

Jag tycker att veckorna bara flyger förbi just nu, jag hinner knappt vara med så är det söndag igen! Vette tusan om jag gillar det eller om jag bör få panik?

Idag har jag dejtat ett gäng brudar på stan - alltid lika trevligt! Tack för idag!

När jag kom hem från dejten så meckade vi (läs: gubben) isär våra utemöbler för att kunna leverera dem till sitt vinterbo i Svensbyn. I underbara Svensbyn blev vi bjudna på en riktigt god söndagsmiddag! Det bjöds på ugnsstekt sik (fångad igår), mandelpotatis, sås, tunnbröd och rivna morötter - så grymt gott! Jag sörjde lite över att min mage inte rymmer mer än vad den gör, men det innebär att vi måste åka och fiska lite helt enkelt. :P   Sen att äta nyfångad fisk och "köpesfisk" är verkligen som natt och dag...

Nu har jag och lilla myshunden gjort kväll och landat i sängen, hon har parkerat på husses sida då han jobbar natt... Med bara skräp på tv hoppas jag innerligt att jag somnar snabbt, det vore skönt.

Inga kommentarer: