söndag 24 oktober 2010

Ibland blir det fel

Ibland så blir man bara så ledsen över vad som sägs, oavsett orsaken till varför det sägs eller om det finns en förklaring till det. Det tar hårt fastän man vet att det ligger annat bakom. Vissa saker är svåra att ta tillbaka när de går rakt in där man är som mest ömtålig... Vare sig man vill eller inte så sås ett frö av "tänk om?" och det känns jobbigt och gör mig så otroligt ledsen.

Nu går jag och lägger mig och hoppas på att morgondagen kommer att reda ut de frågetecken jag har.

Tur att jag har gubben och Loppan när det blir så här tokigt, de är mina klippor!

2 kommentarer:

Malla sa...

Låter som en mindre bra kväll :(
Hoppas det känns bättre idag :)
Tack för julkalendertipset men vette fan om jag ens KAN 24 övningar :P
Kanske 24 varianter av plankan då :D

Mamman sa...

Men....vad har hänt?