onsdag 27 oktober 2010

Storstan får sig ett besök

För att fira min syster lite extra när hon fyllt fyrtio så åker ett gäng kvinns från familjen till storstan den 12 november för en härlig weekend med shopping, äta gott och bara ha roligt! Ska bli så himla kul! :D  Jag har bara varit till Sthlm via jobb tidigare så det blir riktigt kul att åka dit på en ren nöjesresa.
Blir nog inte att köpa så mycket kläder för mig där, känns en smula onödigt. Kanske att det slinker ner någon tröja eller så, men huvudsakligen ska jag fukusera på att hitta mig en varm vinterjacka där magen ryms i men som jag även kan ha nästa vinter. Sen lite fukus på skönhetsprodukter så som lite makeup, ansiktskrämer/masker, hårvård....ja, ni fattar. :) Och såklart en present till gubben! :P   Ska bli såååå kul - som jag längtar!

3 kommentarer:

Malin sa...

Säg bara till om du vill ha några tips på smultronställen. :)

Erika sa...

Men jaa! Klart jag vill! :D Åhléns är ju givet redan eftersom jag ska ha lite ansiktsgrejs, men gärna några tips på bra lunchställen eller nåt mysigt fik... Och så nån butik med mysiga julgrejer! :D

Malin sa...

Åhléns har en toppenfin julavdelning, när du ändå är där. Annars NK eller PUB(vid Hötorget). Lunchställen finns det ju 100.000 - nån särskild typ av mat du gillar? Jag älskar Därmedpasta (finns bl.a. vid Hornstull), Kafé Panorama högst upp i Kulturhuset med utsikt över Sergels torg (har bra och mkt prisvärd lunch för att vara i city) och Melanders Fisk på bottenvåningen i Hötorgshallen. Fik finns massa mysiga, framför allt i Gamla Stan (Västerlånggatan/Stortorget) och på Söder (Götgatan runt Slussen och Medborgarplatsen). Jag är för övrigt i Sthlm nu och hälsar på föräldrarna. :) Kram Malin