söndag 22 februari 2009

Egentligen....

....så har jag inte så mycket att berätta.

Har varit på Tupperwaredemo hos Maria L, beställde nån liten burk. Tänkte att jag skulle spara mig lite tills den 18/3 då jag ska ha ett demo hemma hos mig. :)

Pratade med gubben lite idag om att eventuellt åka upp till stugan till helgen... Vore skönt. Ska ringa och prata med pappa och höra om de ska dit nåt.
Vi åker nog inte upp nåt till påsken som vi brukar, då det kommer att vara en massa folk där och vi oftast åker iväg någonstans med skotrarna och pimplar och solar. Det är lite svårt när man har Rejsa.... Är lite rädd att hon ska antingen få upp nåt renspår och far efter dem, eller åka ner i nån vak eller öppet vatten. En lösning är ju en långlina, men då ska man ju sova någonstans också - och vi har allergiker i familjen. (Alla sover i stugan..) Vi får se hur vi gör.

För första gången idag känner jag mig pigg! Nu?!?!!! Typiskt.

Inga kommentarer: