måndag 2 februari 2009

Ikea är beroendeframkallande

Igår åkte jag, Åsa och Carmen till Ikea och shoppade loss ordentligt! Vi hade riktigt roligt och för ovanlighetens skull så var det inte jag som handlade mest... :D Jeejj!

Idag var planen att fara iväg och träna, men det sket sig då jag har feber. It sucks. Det innebär också att det inte blir nån massage för mig heller. Den hade jag verkligen behövt... :(

Så idag blir det soffläge varvat med lite dammsugning... Kanske att jag vågar mig på att använda slagborren också..? Gillar inte saker som lever om som den gör, men det finns inte så mkt att välja på när man vill ha upp nåt på betongväggarna i lägenheten. Men bättre att göra det på dan än på kvällen när folk ska sova iaf... :)

När vi fått i ordning så kommer det bilder på hela lägnenheten! :D

Inga kommentarer: