onsdag 18 februari 2009

Order från Åsa! :D

HAR DU:
En bästa vän: Jepp, har några väldigt nära vänner - men en särskild som hängt med i snart 25 år.... ;)
Haft ett seriöst förhållande: Ja, kan väl tycka att jag har ett just nu också...
Dejtat en av dina bästa kompisar: Mm, gick väl i högstadiet ellernåt.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, tror inte det.
Fått ditt hjärta krossat: Oh yeah!
Haft ett one night stand: Ja, tyvärr... Det var ingenting för mig. Hujja.
Skrikit åt en lärare: Ja. Det var kul! höhö
Kysst någon och sedan ångrat dig: Hahhaa, ja det kan man väl säga...
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Jepp.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Vigselringen kostade lite mer....

DAGENS:
Klädsel: Svarta mjukiskläder - har haft städdag idag
Smink: Inget alls
Frisyr: Hahaaa... Vet inte om det kan kallas för frisyr ens en gång.
Låt: Nån av Takidas senaste - lyssnade på skivan när vi städade
Vill ha: En shitload med pengar
Sjuka: Ikea-sjukan
Drog: Lite cola light
Saknad: Gibbe
Köp: Semla
Godis: Inget
Attityd: "Det löser sig!"
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Var för trött för att komma ihåg - tack och lov!

FÖRSTA:
Bästa kompis: Tess
Bil: Ådin - en guldfärgad Audi 100 -87 - "Pärlan"
Kärlek: Pinsam
Husdjur: Katten Nisse, kallades för Nils, som blev 16 år
Semester: Lycksele Djurpark när jag var liten, när jag var 18 åkte jag utomlands för första gången med två tjejkompisar - galet kul!
Jobb: Säkert nåt sommarjobb åt Kommunen
Köpta skiva: JustD! Hahahaaaa
Piercing: Räknas öronen? Annars har jag ingen första där....
Tatuering: När jag var 17, en sol på skuldran
Konsert: Räknas PDOL?
Fylla: Examen i 9:an... Sen dröjde det ett bra tag till nästa gång, trots att vi hade jättekul!

SISTA;
Personen som smsade dig: Åsa
Personen som du kramade: Gubben, om inte Rejsa räknas? ;)
Personen som ringde dig: Farmor
Personen som du ringde: Åsa
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: Igår kväll till gubben
Alkoholdrycken: Oj, när var det? Hmmm.... Bröllopet i augusti?
Bilfärd: Idag
Filmen du såg på tv: Ingen aning!
Gången du grät: Förra veckan?
Måltiden: Kvällsfika

Inga kommentarer: