måndag 16 februari 2009

Dedikerat inlägg till Natta som jobbar och sliter....

Nu har jag kommit mig upp ur badet - var sååå skönt! Man blir så härligt mjuk i kroppen efter ett varmt bad..... :D

Även Rejsa-Bus har fått sig en uppfräschning, det behövdes.... Hujja så lortig voppe! Har inte riktigt velat bada henne när det varit så kallt, men nu tog jag tjuren vid hornen och gjorde bort det. Gick faktiskt överraskande bra att ha henne i badkaret, gjorde inga försök till ett break-out. Vill inte ens tänka på vad som skulle hända om hon fick panik i badet, lilla Loppan.... Men, som tur är, så gillar hon vatten och att dricka från kranen så det roade henne medans jag och gubben schamponerade henne.

Insåg för ett par veckor sen att det är runt sju år sen jag tatuerade mig sist.....!!!! Kanske börjar vara dags? Man skulle kunna tro att det är lätt att få storebror att göra en ny, men icket - han har så sjukt mycket att göra så han har varken tid eller ork. Men jag ska se om jag kan muta honom med någonting..... Hundvakt kanske? ;)

Imorrn får vi besök av Rejsas uppfödare - ska bli superkul då det var ett tag sen vi träffades! Jag måste bara säga att jag tycker att vi har fått tag i en otroligt bra uppfödare - J & J, ni är toppen! :D Ska bli spännande att höra vad de tycker om Bus som blivit rätt stor sen sist de träffade henne.... Stor och kroniskt glad. ;)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Men det hade väl varit festligt om hon gjort ett utbrytarförsök?? Or not kanske.. Smakade bullarna bra?? :)

Nathalie sa...

Åh tack! Busunge! Azze vet när det är dax för bad. Då lägger han sig ner och väger 100 kilo! Så måste tomas bära han till badkaret, jag får stå vid dörren och slå ihop tassarna på honom som han spjärnar emot dörrposten med, lilla grynet! :) Börjar bli dax här med, väntar tills jag har ledigvecka, behöver ALL energi! Kramen