onsdag 11 februari 2009

Det är kul att borra!

Idag var min premiärborrning med slagborr! Det är helt klart underskattat - hur kul som helst juh! :D Nu är nog det mesta på plats i lägenheten, var bara nån pryl i badrummet och en tavla som skulle upp. Eller vänta... Det är en hylla som eventuellt ska upp i datarummet, men jag är liiite tveksam, är lite sugen på att köpa en bokhylla istället. Vi får se.

Från och med nästa vecka och tre-fyra veckor framåt så är vi jourhavande BB-assistans! Ett par av våra vänner väntar andra barnet och mannen i familjen åker iväg och jobbar på annan ort och kommer hem en vecka (?) före det är dags (gissar att han är hemma på helgerna också), så jag tror egentligen inte att det är nån fara. Men OM det skulle sätta igång tidigare så är det jag som hakar med till BB och gubben tar hand om deras flicka under tiden. :) Det känns roligt att ens bli tillfrågad om en sån grej - såklart att man tackar ja! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

mmmhh.. det låter som att man skulle behöva organisera en ny resa till Ikea snart hehe.. BARA för att du är sugen på en bokhylla.. vad gör man inte för kompisarnas skull!! :-)

Unknown sa...

jag tycker du skall fortsätta borra...du kanske tom behöver två bokyllor och några fler tavlor! jag följer så gärna med på ikea...jo jag vet att jag borde gå dit när jag får sånt men dte blir liksom inte kidsen osv och nu blev jag då bara så jävla less när ingen vet nåt...