torsdag 26 februari 2009

Riktigt åssit spännande att rapportera...

I eftermiddag har vi käkat våfflor hos familjen Aapajärvi - massor gott och riktigt mysigt!

Förmiddagen tillbringade jag med Jäcka då jag hjälpte henne lite att städa ur det sista ur lägenheten. Känns som att vi flyttat/flyttstädat någon gång tidigare tillsammans.. Haha! ;)

Ikväll ska jag nog ta ett bad, lägga en ansiktsmask och göra en hårinpackning... Sköööönt. Sen kanske ta en tidig kväll..? Nej, förresten - jag ska se "Criminal Minds" kl 21. Det är en riktigt bra serie! *tipsar*

Ett brev är på väg genom landet och kommer förhoppningsvis att hamna rätt långt söderut redan imorrn, hoppas jag. ;)

3 kommentarer:

Unknown sa...

nu blev jag ju nyfiken vad e dte för brev???Tell me vännen! nyfiken juh

Anonym sa...

Jag blir ju nyfiken också...

Anonym sa...

Det kunde nog knappast ha hamnat längre söderut i detta landet. En lååång resa för det jättefina brevet! :-D
Tack så hemskt mycket vackra Erika! Du har lyst upp hela min tillvaro!
Kram!