onsdag 4 februari 2009

Utmanad

Blev utmanad av Nathalie för ett tag sen, men då skulle man välja 6:e fotot ur 6:e mappen - men jag har inte ens 6 mappar med foton i den här datorn så det var lite svårt.... :(

Men nu har jag blivit utmanad igen av Tess och den utmaningen tror jag bestämt att jag kan kirra! :D

Utmaningen går ut på att man kollar i sitt bildarkiv, letar upp den fjärde eller den sjätte mappen och sedan i denna mapp väljer den fjärde eller sjätte bilden. Sedan ska man berätta lite om bilden.

Mapp 4, bild 4: Det här är då Rejsa och Eddie som brottas - i vanlig ordning - på isen. Ser ut som att de ligger och håglar ellernå, men så är alltså inte fallet... ;)


Mapp 4, bild 6: Tokhundarna igen. Behöver kanske inte säga att 4:e mappen är döpt till "en dag på isen".... ;)

Jag utmanar Lisa, Malin, Erica, Johanna!

Inga kommentarer: