torsdag 5 februari 2009

Om nån funderar...

...på varför jag förflyttat min förlovningsring och vigselring till en kedja så är det enbart för att jag har bekymmer med att de är lite tajta. Har gått upp ännu i vikt sista halvåret (är man lycklig så är man.. ;)) så blir jag varm om händerna så är det nästan så det stasar i fingret! *jävligt oskönt*
Så idag hittade jag en snygg länk från Efva Attling som jag tycker är perfekt för ändamålet! :D
Känns väldigt naket att inte ha nåt på händerna, men det är ju bara temporärt - när jag blir snärtig så ryms jag i dem igen, med råge! ;)

(Och för er som undrar varför jag inte bara slår ut dem - det är inte billigt, och ska jag då ändå gå ner i vikt så skulle det innebära nån tusenlapp i bara slå ut/ta in-kostnader. Onödigt tycker jag.)


1 kommentar:

Anonym sa...

Du är inte ensam om att inte bära ringarna, mina händer sväller pga arbetet, och det kan riktigt värka ordentligt i händerna. Känner mig lika gift ändå. :-)