söndag 15 februari 2009

En attackvila senare...

Skulle vara mysig och se film med gubben - slutade med att jag sov mig igenom nästan hela filmen. Ja, om man bortser från de genomskinliga försöken till att låtsas som att man inte alls sovit....

Gubben: "Såg du den där gubben, var inte det Tom Cruise?!?!?"
Jag (helt yrvaken och har ingen aning om vilken gubbe han pratar om): "Jepp, såg då ut som han." (fortsätter sova)

Gubben: *garvar*
Jag (helt yrvaken, igen - inte en susning om varför han garvar): "Haha, coolt!" (somnar om)


Har egentligen en massa som jag skulle vilja skriva om, men jag känner mig lite lat så det får bli en annan dag.... ;)

Just nu sitter jag och funderar på om det är dags att boka en frissatid igen för nästa steg i "Projekt sommarblond". :D Jag blir alltid så imponerad av min kompis Carmen som alltid är så jäkla modig när hon går till frissan och gör en massa coola frisyrer! Jag vill också vara modig! Jag var alltid det förut, vette fasen vad som hände....
Nån som har nåt förslag på nån cool frilla som skulle funka?

Jag har beställt min första egna tavla från Isa Form! Jeejj! Beställer alltid åt alla andra, men nu tänkte jag slå på stort och unna mig en egen.... :) Det är en tavla som ska upp bredvid våra bröllopsfoton - tror att det kommer att bli supernajs! Sen hur jag ska få upp den på väggen i trappen vette fasen.... När jag satte upp de andra så hängde jag över räcket uppe i hallen med livet som insats. Hmm, måste fundera lite på det där.


Inga kommentarer: