fredag 20 februari 2009

Hä vart it

Idag hade jag planer på att fuska lite och köpa godis innan jag skulle till Tess.... Så jag ringde till henne och kollade av om hon skulle med till Godishuset, men då skulle hon vänta tills imorrn med att käka gotta. Och då kände jag att jag nog gör detsamma! Det är lätt att vara "duktig" när man hänger med Tess.... :D Najs!

Som vanligt är jag jättenöjd efter att ha varit hos frissan idag! Kortade av långhåret i nacken och behöll längden fram - very najs! :D Tror bestämt att jag har den bästa frissan i stan. Vette fasen hur många gånger man varit till nån frissa och förklarat hur man vill ha det och när man är klar är det inte ens i närheten av vad man förklarat.... Surt. Med "min" frissa behöver man aldrig vara orolig - hon vet precis hur jag vill ha det och förstår hur jag tänker. Det är hur grymt som helst! Kanske inte behöver säga att det var hon som gjorde min bröllopsfrilla också... ;) Kunde inte ha blivit mer perfekt! TACK!

Bild kommer en annan dag - har haft mössa på mig och legat i soffan så håret är väl inte så representabelt längre... hihi.

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Godishuset - är det det enorma gottparadiset i Norrfjärden.

Tur att man slutat med sånt ...

Hälsningar Maud

Jessica sa...

höhöhö :P Tror du jag är nå nyfis? Himla du.. Men jag åker tillbaka till smeten på söndag. Vi kanske måste hooka upp? hehe

Jessica sa...

Det vore nåt! :)