tisdag 17 november 2009

Dagen efter måndag...

Idag har jag haft besök av Åsa, Wilma och Wille en stund. Toppade igenom Åsas hår och satte in några extensions med lite färg bara för att liva upp håret lite - blev himla bra! :) Det märks att man inte är van att ha kids hemma, för hur underbara de än är så var jag supertrött efteråt. Men det kan ju ha att göra med att jag är trött ändå, oavsett liksom... ;) Men, hur som helst så var det kul med lite besök!

Efter det softade jag lite i soffan som det sofftroll jag är tills Tess kom och plockade upp mig för att göra lite ärenden - hundmat och Ica. När vi kom tillbaka så hälsade hon och Nova på mig en stund, och som vi skrattade åt Nova när hon skulle försöka ge en leksak till Rejsa. Haha! Var nog lite skräckblandad förtjusning skulle jag tro för hon gick sakta fram till Loppan och när hon var en meter ifrån henne kastade hon leksaken, tokgarvade och sprang och la sig i Loppans bädd! :D Sötunge!

Inte ens en halvtimme efter att Tess och Nova åkt hem så fick jag ett mycket trevligt samtal från Rejsas uppfödare - vi surrade i TVÅ timmar! Haha! Hur kul som helst var det då, vi hann prata om det mesta och inte bara hund. :) Hon inspirerar mig så otroligt mycket, varenda gång vi pratar i telefon eller träffas. Vi är otroligt lyckligt lottade som fått lära känna J & J - de är helt ovärderliga, hur skulle vi klara oss utan dem? :D

Nu ska den här trötta frun gå och söka reda på kudden.... Hujja så trött jag är.

1 kommentar:

Lott@ sa...

Grattis till graviditeten!
Gissar det andra hamnar på "hyllan" nu ett tag :)

Önskar er all lycka