fredag 20 november 2009

Helkväll med tjejjerna igår

Vi hade verkligen supertrevligt igår kväll - trots att jag är sjukt trött idag! :) Vid 19-snåret började de droppa in här med glada miner. När alla var samlade så började vi med käk och en massa flum... haha!

Till "förrätt" fick alla göra sig tre minipizzor med valfri topping, och det visade sig att vi stoppade rätt länge på dessa så vi åt "huvudrätten" som bestod av Ceasarsallad rätt sent - tror att klockan kan ha varit närmare 22... :p Efterrätten som vi tryckte i oss just innan vi åkte vidare till bion var full av socker - glass, chokladsås, mandarinklyftor och maränger. Passade mig bra då jag hade börjat känna mig en smula trött i ögat. Blodsockret rusade och jag blev pigg som en mört igen! :D


Väl framme på bion så gnällde vi lite över de frunktansvärt obekväma stolarna, som man gör varje gång man är där, surrade lite och sen kickade de igång filmen. Och JA, den var faktiskt riktigt bra - trots att jag läst böckerna några varv. ;) De hade klämt ihop boken på ett bra sätt, det gillas!



Inga kommentarer: