lördag 7 november 2009

En sån där tråkig och onödig lista i brist på annat...

1. Hur gammal är du om fem år? 34 jäkla år
2. Vem var den senaste du träffade? Jäcka
3. Hur lång är du? 162
4. Vilken var den senaste film du såg? Transformers - Revenge of the Fallen
5. Vem ringde du senast? David
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Nu är vi då hemma... :) Så det är bara att komma när du känner för det. :D" Till Jäcka som skulle ta en prommis och komma och hälsa på.
7. Vad är dagens planer? Har väl haft planer, men klockan är 23.44 och det enda jag ska göra är att äta lite kvällsis och sen hopp i säng.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Om det inte är så viktigt så sms:ar jag, om jag vill veta nåt NU eller så, då ringer jag.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda sen 1983.
10. När såg du senast din mamma? Hmm... Var nog några dagar sen, kommer inte ihåg exakt när.
11. Vilken ögonfärg har du? Grönish.... typ.
12. När vaknade du idag? Vid 10, om jag minns rätt.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nop.
14. Vilken är din favoritplats? Min karl kallar mig "Sofftrollet" så jag skulle nog svara "soffan" på den här frågan. ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har vi kids, jobb och hittat oss en riktigt mysigt hus att bo i.
17. Vad skrämde dig som barn? Onyktra människor.
18. Vem fick dig att skratta senast? Jäcka som berättade om ett litet experiment hon gjort för nåt år sedan... HHAHHAHAAA!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nä, förmodligen inte - men jag äger inga och har aldrig gjort.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag är en nörd och har en av varje... ;)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, enbart för att jag blir galen av kläder som vrider sig och knölar sig och håller på när jag ska sova... Blir så irriterad att jag knappt kan sova. :S
22. Hur många kuddar har du i sängen? Det ligger fyra stycken i sängen, två är mina och jag sover med bägge.
23. Har du någon gång spytt på fyllan? En gång, men det skyller jag helt på att jag provade snus för första gången och kombinerade det med Sambuca. Sen har jag väl mått mindre bra dagen efter, men under själva festandet och under natten så är det oftast väldigt odramatiskt.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, gärna hemstickade tjocksockar.
25. Är du social? Inte alltid, men oftast.
26. Vilken är din favoritglass? Piggelin funkar alltid!
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bort med lån och in med sparande och handpenning på ett hus.
28. Tycker du om kinamat? Nä. Int hä som skav inne öge. *ryyyys*
29. Tycker du om kaffe? Nä, inte det heller.
30. Vad dricker du till frukost? Dricker? Skulle vara om jag dricker mjölk eller juice till mackorna.
31. Sover du på någon särskild sida? Just nu sover jag på höger sida, hä funkar.
32. Kan du spela poker? Jo, är väl ingen spelhaj direkt - men kul i goda vänners lag, som de säger.
33. Tycker du om att mysa? Vem gör inte det?
34. Är du en beroendemänniska? Nja, socker - ja, men sen så varken dricker, röker eller snusar jag.....
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jepp.
36. Vill du ha barn? Såklart!
37. Kan du några andra språk än svenska? Mm, engelska, lite tyska och så förstår jag norska rätt bra.
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, och jag tänkte fortsätta ha det så. :)
39. Föredrar du havet eller en pool? Pool! Vet ni vad som simmar omkring i havet??!??!?!!
40. Vad spenderar du helst pengar på? Frissan Frida. :)
41. Äger du dyra smycken? Har ett par Efva Attling-halsband - räknas de?
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En Cola-napp från Haribo. God var den minsann!
43. Vem är den roligaste människan du känner? Måste nog säga favvo-Jäcka!
44. Välj ett ärr på din kropp? Räknas tatueringar som ärr? Om inte så väljer jag mitt ärr på kinden som jag fick innan jag ens var ett år gammal av en napp som hade en liten vass kant på plastringen.
45. Vad har du för ringsignal? Lite olika beroende på vem som ringer. Den "allmänna" signalen är iaf Dead by April - Losing You.
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jo, men de har mamma hemma hos sig så att de blir kvar. ;)
47. Flirtar du mycket? Med min gubbe - ja, såklart!
48. Vart togs din profilbild för din blogg? Säkert hemma någerst, kommer inte riktigt ihåg...
49. Kan du byta olja på bilen? Självklart. I teorin. Jag har åt h-vete för svaga nypor för att kunna få lös oljefiltret med händerna så jag tvivlar på att jag skulle fixa just den delen.
50. Har du fått fortkörningsböter? Mmm.
51. Vilken var den senaste bok du läste? Nån tråkig skolbok....
52. Läser du dagstidningen? På nätet läser jag, för dyrt att få den i postlådan.
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, köper de tidningar som jag tycker om i butik istället.
54. Dansar du i bilen? Gör inte alla det? ;)
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Garanterat RixFM...
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En handelslista till gubben när han skulle till affären.
57. När var du i kyrkan senast? Misstänker att det var när vi gifte oss i augusti 2008 - det var en perfekt dag! :)
58. Vad ska du göra nu? Lite kvällsfika och sen blir det kudden.

1 kommentar:

Hannah sa...

Åhh tack=)
Jag blev jätte nöjd dom gjorde verkligen en stor förändring i v-rummet.