tisdag 10 november 2009

Helt värdelös!

Det är jag det - helt värdelös på att uppdatera min blogg! Hahaa! Jaja, tänkte i alla fall att jag skulle göra en liten insats idag... :)

Egentligen har jag en massa att skriva, men jag kan inte skriva allt kul på en gång juh - då finns det ju inte nåt att skriva om sen. ;) Men det kommer mer sen.

Förra veckan så hade jag tur att få jobba lite under fredagen på Korpen, det var som vanligt riktigt huvva kul! :D Jag får energi att bara vistas i lokalerna där, sen är alla som kommer dit på bra humör och det smittar ju såklart det också. Bara kul! Nu ska jag iväg och jobba i eftermiddag igen, blir bra det. Behöver dryga ut CSN lite, man är ju inte så himla rik när man pluggar.... :S

Självklart måste jag ju skriva några ord om snön också, precis som alla andra. ;) Jag är ju ett stort fan av snö - visst blir man blöt om byxor och sockar och man måste klä sig mer, men samtidigt blir det ljusare och mysigare ute, snö hänger på träden och julkänslorna börjar sakta men säkert komma krypande i lagom hastighet. Love it.

Vad mer... Joo, praktik nästa vecka och veckan därpå som ska bli spännande - var ju ett liv sen jag var i någon förskola. Nog blir det bra, kan bli en smula spännande på fredagen bara då vi ska på nattbio på torsdag.... ;) Jaja, det löser sig säkert.

3 kommentarer:

Therese sa...

Du låter så glad, vad härligt att läsa! Man blir varm i hela kroppen! Kram kram!

Hannah sa...

nattbio... vilken tid är det och vad ska ni se?

Jo det e faktiskt kul å ha hund i huset igen om även om det bara är för ett tag.=)

Erika sa...

Hannah: Vi ska se New Moon - smygpremiär på bio3an kl 23.59... Blir massor najs!