onsdag 25 november 2009

Trött, men det är kul!

Har idag avverkat dag 3 för mig på VFU´n - det känns som att jag har varit där i massor av veckor - det känns som hemma. :) Våran VFU-lärare Lotta är helt fantastiskt uppmuntrande och härlig - hon ger mig och Ida tips och idéer och låter oss "jobba" väldigt självständigt. Jag och Ida satt och pratade idag på lunchen och kom fram till att vi tycker att det är kul att inte bara gå bredvid utan verkligen får delta som om det vore en självklarhet som att vi är där. Learn by doing - det är våran grej! :) Idag har vi fått hålla en morgonsamling själva och sen fått styra upp förmiddagens aktiviteter med allt från pepparkaksbak till tornbygge med klossar! Det var otroligt lärorikt och roligt! :D

Nu ska jag lägga in räkningarna... *uuuurk* Lika bra att göra bort det - som att dra ett plåster. *suck*

Inga kommentarer: