fredag 27 november 2009

Fredag och lugnet kommer krypande...

Jag känner mig väldigt harmonisk just nu - det är ju fredag och helg. Jeejjj!

Imorrn ska jag och gubben in till stan och kirra nån julklapp och käka lunch, ska bli riktigt kul att ha lite kvalitetstid på tu man hand. :) Ska även hälsa på mamman och hennes sambo i den nya lägenheten när vi ändå är i stan. Deras lägenhet är NY, som i att ingen bott i den tidigare, och har bastu, tvättmaskin och torktumlare, diskmaskin... You name it! *vill haaaaa*

Jag är fortfarande gravid, så vitt jag vet iaf, och har börjat må bättre men är fortfarande (som jag skrev igår) förlamande trött. Misstänker att det kan ha med både ämnesomsättningen och järnet att göra så imorrn ska jag införskaffa lite bra vitaminer och extra järn. Ämnesomsättningen ska de ju ta prover på när vi ska skrivas in på MVC på onsdag och den vågar jag ändå inte mecka på med själv.
Imorrn går jag in i v13 (12+0) så då blir det en uppdatering om det då.

Inga kommentarer: