lördag 12 november 2011

Det är inte så där jätteofta det händer....

....att jag ger med mig när det kommer till inredning av hemmet alltså. Men i det här fallet har jag fått resigna. Det känns tungt, men det är nog nyttigt för mig att jag får ge mig ibland. :p Tror jag.
Vad gäller det då? Jo, i stora hallen har vi ju ett inbyggt/överbyggt element och jag tokgillar verkligen "gömman". Meen, att ha ett stort element inbyggt innebär tyvärr att det inte avger värme på bästa möjliga sätt. Och då vi inte tänkt behöva använda golvvärmen (elslingor, tyvärr) så mycket så krävs det att elementen (vattenburna) funkar som de ska. Så denna insikt har då lett till att vi ska ta bort den fina "gömman". Tänker fräscha upp elementet till sommaren så det kanske inte stör alldeles för mycket i ögat.
Så är det.

Inga kommentarer: