onsdag 2 november 2011

Som att det ens kunde bli märkligare liksom...

Som jag skrev tidigare så har jag haft ont i magen - dagligen - de senaste typ två veckorna och igår kväll övervägde jag att kontakta läkare idag. Men så tänkte jag att jag minsann skulle göra ett litet experiment. Det onda började i samma veva som jag slutade med Cola Light så jag tänkte helt sonika se vad som skulle hända om jag drack det igen. Och vet ni vad? Idag har jag druckit Cola Light och inte haft en tillstymmelse till ont i magen! Vad säger man om detta då? Märkligt är vad det är.... Ska fortsätta mitt experiment i några dagar till för att få ett rättvist resultat. Lite facinerande är det nog allt.... :P

En annan dag ska jag berätta om nåt annat som jag dragit mig för att skriva om.

1 kommentar:

Emma sa...

Men, vars är dagens recept?? ;)