onsdag 16 november 2011

Var det dags då?

Haha! Igår kväll var jag sååå arg och hade hur mycket aggressioner som helst som bara ville ut. Just nu känner jag mig lite mer lugn... Jag kan ju berätta vad det handlade om i alla fall. :P

Jag hade en gaaalen mensvärk som inte ens Ipren och värmedyna bet på så jag blev extremt less och började hetsa lös på att karlarna inte fått nåt jäkla elände - de kom undan lindrigt. Kvinnor har fått mens och pms, det är vi som föder barnen, och till slut så hamnar vi i klimakteriet. Varför? Är det för att karlarna inte skulle palla det, eller är det bara av ren jäkulskap? Vad har de fått? Åssit!

Sen vill jag ställa en följdfråga till er som fött barn. Har någon av er fått en förändrad mens? Min har förändrats helt och hållet, och då inte åt rätt håll liksom. :/

4 kommentarer:

Sandra och Lovis sa...

Ja, för mig verkar det ha blivit annorlunda, fast jag fick tillbaka min mens igår, så förhoppningsvis kanske det bara är nu i början som det är annorlunda. Ingen mensvärk tack och lov, men jag håller på att förblöda, vilket jag aldrig annars har gjort! =/

CK sa...

Jag fick också mens idag och har haft mensvärk från helvetet...
För mig förändrades allt sen jag fick barn, till och börja med före barnen hade jag ingen aning på att jag hade pco och hade väldigt oregelbunden mens och väldigt lite varje gång, men det kunde hålla på i typ en vecka. Nu när "fabriken" är stängd, då kommer mensjävuln varje månad exakt, rykligare och smärtsammare... Bläähh... Fast även om det är rykligare, den håller på i mindre dagar än förut, så nå lite positivt finns i det hela :p

Hanna sa...

Har betydligt mer värk nu än tidigare! Annars rätt oförändrat..

Sv: Vadå, åker inte alla bricka i soffan? ;) haha

Anonym sa...

Hade mer, blödde igenom både tampong och binda, ondare i ung ett år efter förlossningen. Men nu är Milo 1 år och 3 mån och nu är det som förut :-) /Eva