måndag 14 november 2011

Ny vecka - nya äventyr!

Helgen har flutit på och varit helt okej trots en toksnorig Z. :)  
Fredagen tillbringades tillsammans med kollektivet på Grindgatan, lika trevligt som alltid! Där grillade vi och efter middagen så gick grabbarna ner i källaren och meckade i pannrummet medan vi babes såg lite vampyrer och surrade. Mycket najs. :)
I lördags var jag en liten sväng in till stan och gick på fikadejt tillsammans med ett gäng tjejer. Det var galet mycket folk som skulle käka/fika samtidigt som oss, såklart, så det var svårt att höra vad alla sa ibland. Jaja, det blir säkert bättre nästa gång! :P
Fars dag firade vi såklart med att ge pappan i familjen presenter och en massa kramar. Till lunch så åkte vi in till Norrmalmia och kikade när syrrans pojk spelade innebandy - så galet söta de är när de spelar! 8 år gamla grabbar som jagar bollen, samtidigt. :)  Sen gick vi en sväng in till Gallerian och där träffade vi familjen Grönlund och det resulterade i en spontan lunch på Max. Gott!
Efter den lite sena lunchen drog vi till Svensbyn för att fira min pappa - han är guld värd! Fikade lite där och surrade innan vi åkte hem och käka middag. Det var den dagen.

Idag blir det träning till lunch och sen lite städning tror jag bestämt. Nästan så jag tror att jag ska börja ta tag i rensningen av garaget. Vi har ju rensat ut massor vid de senaste flyttarna, men det finns fortfarande kvar en massa skräp som skulle behöva kastas bort. Lååångt bort. Samt flera halvfulla kartonger som kanske kan bli färre om man slår ihop dem. Det är bara så jobbigt när man inte riktigt vet var man ska börja... :S


Inga kommentarer: